Complaints


Omax65 Watch

1812 West Burbank Blvd, Suite 110
Burbank, CA 91506
Phone: (888) 448-4407
Contact: Armen Youssefian -
Company ID: 100122034

The grid below includes a brief summary of complaints and the company's response, if available. In some cases, the grid may include all complaints against the company.




DateComplaint and Response SummariesDetails
05/25/2015
Customer Complaint: I would to start off by saying these watches can be bought from Omaxshop.com for 20$.
Company Response: However, we try to maintain the highest level of customer satisfaction. Therefore, we will process a... Read More
View Complaint
04/20/2015
Customer Complaint: I want them to stop but they keep charging me and sending them.
Company Response: We also show that a full amount refund has already been issued to them
View Complaint
04/15/2015
Customer Complaint: This is really a con game. This watch is not worth $95!
Company Response:
View Complaint
04/14/2015
Customer Complaint: Unauthorized charges
Company Response: We will process a FULL refund. Please allow 3-5 days for the refund to show in your account.
View Complaint
04/05/2015
Customer Complaint: Company was misleading and charged account for $95.00.
Company Response: we try to maintain the highest level of customer satisfaction. Therefore, we will process a FULL ref... Read More
View Complaint
04/05/2015
Customer Complaint: I am completely disagree with the product and I want my money back.
Company Response: we try to maintain the highest level of customer satisfaction. Therefore, we will process a FULL ref... Read More
View Complaint
03/25/2015
Customer Complaint: Misleading Info. You are not aware that you are joining some type of watch program.
Company Response: we will process a FULL refund. Please allow 3-5 days for the refund to show in your account.
View Complaint
02/02/2015
Customer Complaint: Company charged Consumer amount he did not agree to.
Company Response: We encourage our customers to read the terms and conditions prior to placing an order.
View Complaint
01/05/2015
Customer Complaint: Company charged Consumer amount he did not agree to.
Company Response: we will process a FULL refund. Please allow 3-5 days for the refund to show in your account.
View Complaint
12/29/2014
Customer Complaint: Pop-up from Market Research for Verizon and or Acorn TV for a survey for a reward worth $120 for tak... Read More
Company Response: Please provide us with first, and last name as well as the address of the person who ordered the p... Read More
View Complaint
12345
Follow us on:
Business Consumer Alliance on Facebook Business Consumer Alliance on Twitter Business Consumer Alliance on Google+ Business Consumer Alliance on Pinterest Business Consumer Alliance on LinkedIn
Business Consumer Alliance on Facebook Business Consumer Alliance on Twitter Business Consumer Alliance on Google+ Business Consumer Alliance on Pinterest Business Consumer Alliance on Pinterest