Complaints


MSA 30X

7850 Ruffner Avenue, Dept. 4000
Van Nuys, CA 91406
Phone: (877) 362-4584
Contact: Linda M. Perry - Manager: Chargebacks and Resolutions Department
Company ID: 100121675

The grid below includes a brief summary of complaints and the company's response, if available. In some cases, the grid may include all complaints against the company.




DateComplaint and Response SummariesDetails
07/10/2014
Customer Complaint: I ordered the MSA30X Hearing device as a buy 1 get1 free with RUSH DELIVERY of 5 to 7 days on 6/1/20... Read More
Company Response: He called customer service on June 16th and cancelled the order. If he still wants to place an order... Read More
View Complaint
06/29/2014
Customer Complaint: Wrong order, taken advantage of since I have M. S. and live in long term Care Center. Want refund to... Read More
Company Response: I have issued a full refund of $151.35 on June 16th.
View Complaint
05/21/2014
Customer Complaint: I was charged $93.69 instead of $45.95, which I was told by the salesperson. When I called they said... Read More
Company Response: Refund issued
View Complaint
03/19/2014
Customer Complaint: Consumer states MSA failed to give her an exact amount for hearing aid ordered.
Company Response: I have tried calling this customer several times; nobody answers the phone and it does not allow me ... Read More
View Complaint
01/15/2014
Customer Complaint: Returned the hearing devices but they were only going to refund me the $29.95 and I was to pay for s... Read More
Company Response: We do not refund return postage. However, we did issue a refund of $15.90 today for the regular ship... Read More
View Complaint
01/09/2014
Customer Complaint: Received unordered merchandise.
Company Response: A refund of $109.80 processed on 12/03/13. I issued a refund of $51.65 today, which he should see w... Read More
View Complaint
12/23/2013
Customer Complaint: On website to maybe buy for $29.95, & unable to review the order, a page showed a confirmation numbe... Read More
Company Response: A refund of $38.61 processed on December 6th. I will issue a refund of $112.05 as soon as I confirm ... Read More
View Complaint
12/22/2013
Customer Complaint: I was on phone 20 minutes (told it would take 5 minutes) and it continually tried to sell me product... Read More
Company Response: Order was cancelled December 2nd, before the order could charge, per the customer's request.
View Complaint
12/18/2013
Customer Complaint: Order two hearing aids, buy one get one free, but was charged for everything plus warranties I was n... Read More
Company Response: She received two refunds for a total of $106.45. Another $26.85 was refunded today; she should see h... Read More
View Complaint
11/03/2013
Customer Complaint: Consumer states she was charged for more than 2 hearing aids and your company took $311.95 out of he... Read More
Company Response: Therefore, two refunds processed on 10/14/13 for $75.65 amd $234.92 total refund amount $319.57.
View Complaint
12
Follow us on:
Business Consumer Alliance on Facebook Business Consumer Alliance on Twitter Business Consumer Alliance on Google+ Business Consumer Alliance on Pinterest Business Consumer Alliance on LinkedIn
Business Consumer Alliance on Facebook Business Consumer Alliance on Twitter Business Consumer Alliance on Google+ Business Consumer Alliance on Pinterest Business Consumer Alliance on Pinterest