Complaints


FreedomPop

11301 West Olympic Blvd Suite 112
Los Angeles, CA 90064
Phone: (888) 743-8107
Contact: Ryan Spillers - Director of Customer Support
Company ID: 100115567

The grid below includes a brief summary of complaints and the company's response, if available. In some cases, the grid may include all complaints against the company.




DateComplaint and Response SummariesDetails
07/17/2014
Customer Complaint: Consumer states Freedom Pop lack of customer service made it impossible for her to connect her servi... Read More
Company Response: Unfortunately, the consumer is well outside of our 30-day return policy. The device shipped to the ... Read More
View Complaint
06/24/2014
Customer Complaint: I have requested to cancel their service, but they continue to charge me monthly.
Company Response: Your account has been cancelled and you have been refunded the $8.99. Please allow 4-5 business days... Read More
View Complaint
06/22/2014
Customer Complaint: Freedompop charged me for devices that even never showed up on my front door.
Company Response: Your subscription to FreedomPop Security has been cancelled. The $49.99 will be returned back to yo... Read More
View Complaint
04/28/2014
Customer Complaint: Refund 24.99 for service I cannot use and fix web page so other people are not ripped off.through y... Read More
Company Response: You have been refunded the $24.99. We see you cancelled the Premier service on 4/13/2014.
View Complaint
04/28/2014
Customer Complaint: I am being billed for additional services I did not request, and that I have cancelled twice, since.
Company Response: Your refund request has been accepted.
View Complaint
03/26/2014
Customer Complaint: Repeated attempts with customer service devise still did not work. I tried to enable automatic credi... Read More
Company Response: As there was minimal usage on your account, we have refunded all charges outside of the initial devi... Read More
View Complaint
02/05/2014
Customer Complaint: Had difficulty connecting to MiFi. Poor customer service, long waits on hold. No response to emails ... Read More
Company Response: We apologize for the long wait times, and are working towards shortening them. We can provide a refu... Read More
View Complaint
11/26/2013
Customer Complaint: Freedompop advertises Free 500mb per month data plan - They wrongly charges me each month $17.99 for... Read More
Company Response: The user has been downgraded and refunded. The services have been deactivated.
View Complaint
08/19/2013
Customer Complaint: I returned this item shortly after receiving it as it did not meet my needs. They still up to this p... Read More
Company Response: We apologize for the inconvenience. We've processed and refunded your return, You will see this cred... Read More
View Complaint
08/12/2013
Customer Complaint: I have been trying to cancel my service for more than two months. They do not return my calls and do... Read More
Company Response: Your return instructions were sent on July 24th in ticket # 112024.
View Complaint
1234
Follow us on:
Business Consumer Alliance on Facebook Business Consumer Alliance on Twitter Business Consumer Alliance on Google+ Business Consumer Alliance on Pinterest Business Consumer Alliance on LinkedIn
Business Consumer Alliance on Facebook Business Consumer Alliance on Twitter Business Consumer Alliance on Google+ Business Consumer Alliance on Pinterest Business Consumer Alliance on Pinterest